4 de maig del 2014

Minicolònies 2014 - Dissabte 3

Avui ens han despertat picant amb dos tapes d'olles... Els hagués matat... A les nou del matí ha entrat una parella de catalanets a l'habitació i han començat a fer un sorollam que quasi que caic de la llitera. Ens volien despertar per dir-nos que avui hi havia programat un esmorzar popular al pati de la casa.

La veritat es que quan hem arribat baix vestits, nets i polits ens hem trobat dues taules llargues parades al pati de la casa amb pa torrat, tomaques per qui volgués sucar i llonganissa a la brasa, i per beure uns porrons amb sucs i llet amb cacau. Quan he vist això se m'ha passat l'enrabiada que portava per la manera com ens havien despertat de cop.

Després d'esmorzar han sortit l'alcalde, el mossèn i la regidora de festes al balcó de l'ajuntament. Ens han dit que durant el dissabte hi havia organitzats uns jocs d'habilitat, força i rapidesa i que el vencedor a la mitja part del ball rebria un gran honor. M'he quedat una mica intrigada pel que podria ser aquest "gran honor". Però abans de començar amb les proves tocaven els serveis. Avui me n'he deslliurat, m'he dedicat a fer l'orni per allí i no m'han fet fer res :)

Quan els meus companys han acabat de fer els serveis (hahaha), ens em dirigit a les proves. N'hi havia una que era fer curses de sacs per parelles. Una altre era que havíem de buscar les peces d'un puzle per la casa i resoldre'l. Una altre era que tot el grup es posava en una posició concreta i un membre observava, llavors aquest sortia de l'habitació i els altres es canviaven de posició i quan entrava l'altre havia de recordar la posició original i retornar tothom tal com estaven al principi. I l'última era de buscar uns refranys o dites populars dins d'uns pots de carrets de fotos. Aquesta m'ha agradat especialment perquè quan els trobàvem entre tots els llegíem i reflexionà
vem sobre el seu significat.

Quan hem acabat de fer la roda de proves hem anat a dinar i després del descans hem seguit amb dos jocs col·lectius. Els mes petits han fet un doble mocador i nosaltres hem jugat a un joc que era semblant al cementiri però quan arribaves al final del camp havies de tirar la pilota contra dues ampolles d'aigua plenes i l'altre equip les havia de recollir abans no s'aboqués tota l'aigua. Guanyava l'equip que aconseguia abocar tota l'aigua dels altres. Primer els monitors s'ho miraven però quan portàvem una estona jugant s'han animat i s'han repartit pels dos equips. El nostre equip dominàvem bastant la pilota però no teniem gaire encert a les ampolles cosa que aprofitaven els contraris per fer contraatacs ràpids. Al final hem acabat perdent...

Després de jugar hem anat a la casa i els monitors ens han repartit el berenar. I per aprofitar l'estona, també ens han repartit el carnet de ball. Jo l'he omplert en un moment. El primer ball que he omplert ha sigut el del fanalet que era el número deu. Li he demanat a la meva millor amiga i m'ha dit que si. Els altres balls els he omplert amb altres amigues i algun l'he omplert amb un nen. Després ens hem anat a dutxar i a posar guapos i guapes pel ball de la nit. Jo m'he dutxat de les primeres ja que després les monitores ens han assecat el cabell i fet pentinats molt xulos. A mi m'han fet unes trenes agafades al cap que em quedaven perfectes :P Quan tothom ha acabat ens hem esperat a fora el pati a que acabessin de parar taula i després hem entrat a sopar.

El menjador estava guarnit amb serrellets i globus. I per sopar hi havia pica pica de pizzes, patates braves
, sèpia, i coses així. Quan hem acabat els monitors han enretirat les taules, han portat l'altaveu i hem començat el ball.

Jo estava nerviosa per saber quin seria aquest "gran honor" i, per fi, a la mitja part ho he sabut. El gran honor seria representar el teu grup en el concurs de pubilles i hereus que farien al poble!! Els monitors han anat cridant les pubilles i els hereus que sortissin a l'escenari. Després nosaltres hem votat els que ens semblaven més guapos i resulta que han guanyat la Berta i l'Hugo. Són els dos del grup dels petitons i suposo que la gent els ha votat perquè son moníssims....

Quan s'ha acabat el tema pubilles i hereus hem seguit amb el ball i quan portàvem dues o tres cançons els monitors han volgut acabar-ho una mica més animat i han començat a posar cançons més disco. Tothom ha passat del carnet de ball i ens hem descontrolat bastant. I quan els monitors n'han tingut prou han parat la música i bona nit bons germans. Sabent que aquella era l'última nit de colònies me n'he anat a dormir sense cap mena de ganes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada